Job

Har du lyst til at være en del af teamet hos Alsie Express?

Job, stillingsopslag, reception

Udviklingen hos Air Alsie A/S går stærkt. Brænder du for at arbejde i en virksomhed, hvor alle løfter i flok, og vil du være med til at gøre en forskel og føre Air Alsie ånden videre? Er du fleksibel, nytænkende og vil du være med til at sikre og udvikle topkvalitet til kunder fra hele verden, så kan det være dig, vi søger som vores nye Assistent til vores Reception og Travel Management.

Du bliver en vigtig medspiller i en lille afdeling og du vil få et stort ansvarsområde. Det er vigtigt, at du har gå på mod og kan håndtere, at der er mange bolde i luften samtidig.

Du kommer blandt andet til at arbejde med:

• Daglige receptionist opgaver.
• Kundesupport til Alsie Express passagerer og for Air Alsie besætning.
• Diverse ad hoc-opgaver.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en dynamisk fremtidsorienteret og international organisation. Du får pension, sundhendsforsikring samt mulighed for at indgå i en frokostordning.

• Et spændende selvstændigt job i et dynamisk internationalt og til tider hektisk miljø.
• Vi tilbyder en fuldtidsstilling i en dynamisk fremtidsorienteret og international organisation. Du får pension, sundhedsforsikring samt mulighed for at indgå i en frokostordning.
• Spændende lærerige opgaver, faglig udvikling samt høj grad af frihed under ansvar.
• Fleksibel arbejdstid, men som udgangspunkt mandag til fredag i tidsrummet kl. 06.00-16.30. Weekendarbejde kan forekomme.
• Et dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi fokuserer på hinandens styrker og skaber resultater på tværs af teams og individuelle samarbejder.
• En uformel omgangstone og et godt sammenhold.
• Løn efter erfaring og kvalifikationer.

Hvem er du

• Du har afsluttet en gymnasial uddannelse.
• Du har flere års erhvervserfaring med ovennævnte arbejdsopgaver eller lignende.
• Du er hurtigopfattende, løsningsorienteret, forandringsparat, har gå på mod og fleksibel.
• Du kan arbejde selvstændig og ikke bange for at tage ansvar.
• Du arbejder detaljeorienteret, struktureret, effektivt og kan holde mange bolde i luften samtidig.
• Du er udadvendt, ambitiøs, proaktiv og sætter stor fokus på at levere god service ud over det sædvanlige.
• Loyal, ærlig, pligtopfyldende og mødestabil.
• Du skal have et godt kendskab til Outlook, Windows og Excel samt generel IT-kundskab.
• Du er flydende i engelsk – skrift og tale, samt behersker tysk


Lyder det som noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Lis Jørgensen, Reception og Travel Management, på telefon +45 74429888.
Fremsend en motiveret ansøgning vedlagt CV, karakterudskrift og eventuelle anbefalinger til Air Alsie A/S. Mrk ”Assistent” på hr@alsie.com senest den 19. januar 2020.

Vi ser gerne stillingen besat hurtigst muligt. Indkomne ansøgninger vil blive behandlet løbende, og vi afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rette profil.

Besøg vores hjemmeside www.alsie.com for at læse meget mere om vores flyselskab.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og til forhåbentligt at kunne byde dig velkommen om bord.