Har du et handicap eller reduceret mobilitet, kan du få personlig assistance. Vi hjælper dig altid med at få den bedste komfort og oplevelse i forbindelse med din rejse med respekt for dit handicap eller dine særlige behov.
Dette gøres i overensstemmelse med sikkerheds regulativer og EU-forordningen 1107/2006.
Passagerer med handicap eller nedsat mobilitet skal møde op ved check-in-skranken minimum 1 time før afrejse.
Bestil assistance eller informer os, hvis du:
- Har behov for hjælp til at komme til og fra flyet
- Har behov for hjælp til at komme ombord
- Benytter kørestol – uanset om den er elektrisk eller sammenklappelig
- Har behov for at medbringe en ilt flaske i flyet
- Medbringer førerhund
- Har nedsat syn eller hørelse
- Lider af allergi, som kan frembringes under flyveturen
Bestil assistance
Du bestiller assistance samtidig med, at du booker din billet. Har du ikke booket assistance i den forbindelse, bedes du senest 48 timer inden afrejse.